Coś mi tu nie gra...

Udostępnij ten post

Brzuszek jest super. Brzuszkiem każda mama powinna sie chwalić. Powinna być z niego zadowolona jak wielki by nie był. Zdjęciami z brzuszkiem się chwaliłam i chwalę, wiszą na ścianie w sypialni, jest ich pełno na facebooku, instagramie itd... Kochałam swój brzuszek cokolwiek by nie zrobił z moim ciałem, był do mnie czymś wyjątkowym. Koniec kropka.
Pisałam o odmóżdzeniu niektórych kobiet ale dziś znalazłam coś co hmm no nie wiem sami zobaczcie... Ja pozostawie to bez komentarza ale show must go on! Miłej zabawy... 


P.S. Zdjęcia znalezione w internecie. Jasne, że każdy może robić ze swoim ciałem co mu sie podoba. Nie wszystkim natomiast musi się to podobać. Nie wyśmiewam tego. Nie. Po prostu zastanawiałam się czy coś mnie jeszcze zaskoczy? Okazuje się, że tak...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz