Szczęście! 💞

Udostępnij ten post

Są dni kiedy zastanawiam się czy nie za dużo mam szczęścia. 
Są dni kiedy najzwyczajniej się boję, że wyczerpałam limit szczęścia.
Mam mężczyznę.
Faceta nad facetów.
Dostaję kawę do łóżka, uśmiech na dzień dobry, wolne od wszystkiego kiedy tylko chcę... Faceta, który poza tym, bym była szczęśliwa nie oczekuje ode mnie niczego. Faceta, który dał mi wolność wyboru, pokazał, że jeśli czegoś nie chcę to NIE MUSZĘ. Nic na siłę. Bycie sobą, bycie ekspresywnym, wolnym, szalonym, twórczym ponad miarę!
Jestem szczęśliwa. 
Kocham, pragne, szaleję.
     UŚMIECHAM SIĘ! 
Bo uśmiechanie się jest rzeczą naturalną!!! Pomimo tego, że większość osób uśmicha się fałszywie, warto codziennie rano spojrzeć w lustro i trzasnąć do siebie wielki uśmiech. Nie... Nie na siłę. Ale tak spojrzeć i pomyśleć: "jestem, żyję, mam to, to i tamto i jest mi z tym dobrze". 
Robimy glupią rzecz. Podlizujemy się matce, babce, mężowi, szefowi czy sąsiadce ale nie podlizujemy się sami sobie. Nie rozpieszczamy się. Nie sprawiamy by nam było dobrze. Mamy dziwną naturę by poprawiać jakość życia innym - zapominając o sobię.
Warto wprowadzić pare rytuałów by żyło się nam lepiej. 
Warto poświęcić czas na relaks, wstać kilka minut wcześniej (by choćby zrobić perfekcyjny makijaż), założyć ulubione ciuchy, by czuć się dobrze, przeczytać dobrą książke w domowym zaciszu i pozwolić by nic nam nie przeszkadzało. 
Stajemy się niewolnikami naszych przyzwyczajeń. Tłumaczymy siebie mowiąc, że "już taki jestem". Nie. Zawsze możemy być tym kim chcemy. Dziś możesz być chamem, gburem, wredną małpą - jutro pełną wrażliwości, empatii i czułości osobą.
A więc kocham, krzyczę światu, że jestem szczęśliwą kobietą! Czasem się złoszczę, wkurwi@m, płaczę, uśmiecham, emanuje dobrocią, raduje, klaszcze w dłonie, wygwizduję. Ekspresywnie mówię światu, że ja oto JESTEM. I zamierzam być! 
Sobą.
Jego kobietą.
Matką. Żoną. Ale przede wszystkim SOBĄ - bez norm, nie żyjącą wedlug Waszych zasad. 
Ja niepokorna - szczęśliwa! 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz