Witaj GRUDNIU mój kochany!

Udostępnij ten post


Nasz klimat jest okropny. Najpierw upał, potem deszcz, potem śnieg, chlapa, mróz by w kwietniu jako tako było ok. A majówka też może nas zaskoczyć 30stopniami na zewnątrz. Człowiek zawsze może narzekać. Za zimno, za gorąco, za mokro, za sucho. Ale gdy przychodzi grudzień - NIE! Grudzień jest piękny. Grudzień to ciepłe, kolorowe kapcie za kostkę, to ozdoby świateczne porozwieszane wszędzie, to zapach piernika i cynamonu, to choinka pełna świecidełek, to lampki zawieszone wszędzie! To czerwień, w której tak mi dobrze, to świece, kakao, koc, ciepło. To miłość przede wszystkim. Ta co wyzwala w nas ta energie, jakże pozytywną! Jakże czuła i dobrą. Czy ktoś nie kocha świat?! Śniegu, za oknem bałwana... 
Rok temu byłam w ciąży, jeszcze tak prawie niewidocznej. Dziś mój brzuch wrócił do normy a jego zawartość wyskoczyła i święta zamierza spędzić z nami. Już siedzi, już wcina jak zły. Jeszcze tylko nie ma ubranka światecznego. Nieee nie będzie z reniferem ale będzie równie piękne i równie świąteczne. 
O mój boże bożenko czyż nie jest pięknie?!
Ja, Daddy, Miłosz i 3 koty. Cudowna pełnowartościowa rodzina. 
Od 6tego będą ozdoby, będzie pełno czerownych świec, szyszek, magii! Będzie mnóstwo magii! 
Ach ja już się nie mogę doczekać!

Grudniu! Super, że jesteś! Tylko sypnij jeszcze śniegiem ;)

Z okazji 1.grudnia życzę Wam tego właśnie nastroju. Tego by to ciepło na serduchu codziennie było w Was i by zawsze Wam towarzyszyło!

Biggie Smalls lubi lampeczki 

Jedna z naszych zeszłorocznych choinek

Oczywiście sprawdzona przez Biggiego

Pierwsze nasze pierogi zniknęły jeszcze przed wigilią

Nasza lodówka też miała świąteczny akcent

No i ponurak Biggie (nie zawsze w świątecznym humorze) aka Gringe w domu BabyMommy










1 komentarz :

  1. Zgadzam się w 100% ! To sztuka wielkia widzieć we wszystkim pozytywne strony :) Grudzień jest cudny - wspaniałego i Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń