...

Udostępnij ten post

Jesteś we mnie już tak długo. Choć jeszcze prawie dwa razy tyle czasu będę musiała poczekać aż wezmę Cię w ramiona.  Jeszcze nie słyszałam bicia Twojego serca, choć Ty moje znasz już na pamięć. Jeszcze nie wiem kim będziesz, choć możesz mieć pewność, ja Cię kocham bezwarunkowo. Od zawsze. Jesteś moim maleństwem i zawsze nim będziesz. 
Jutro Cię zobaczę na ekranie monitora. Jutro usłyszę Twoje serce, zobaczę Twoją buźkę. Lekarz pokaże mi wszystkie Twoje paluszki a ja nie będę mogła powstrzymać łez szczęścia. 
Jest we mnie tyle miłości choć choć i trochę niepokoju. Czy jesteś zdrowa dziecinko? Czy dobrze się rozwijasz? Czy niczego Ci nie brakuje skarbie? Czy nie powinnam bardziej na nas uważać? Czy nie czyha na nas żadne zagrożenie? 
Jest we mnie tyle niepokoju dziś skarbie... 
O Ciebie, o Twoje życie, o Twoje zdrowie... 
Cokolwiek by się nie okazało jutro jestem Twoją mamą. Możesz na mnie liczyć skarbie.



2 komentarze :

  1. Gratuluję i dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach zdrowia to ja przyjmuje w tonach! Zdrowia nigdy mało.

      wszystkiego dobrego!

      Usuń