CanpolBabies i BlondMama #2

Udostępnij ten post


Dziewczyny! 
Zapomniałam dopisać byście dodawały komentarz ze swoim emailem. Te z Was, które nie podały emaila proszę o kliknięcie "odpowiedz" pod swoim komentarzem i dopisanie e-maila. Przecież jakoś będę musiała się ze zaycięzcą skontaktować... Gdzie ja mam głowę?! ;) 
Nowy miesiąc i nowy konkurs.
Do wygrania:
-ręcznik kapielowy z myjką (mamy i polecamy jest superchłonny) 
- aspirator do noska (jakże potrzebny przy maluszku) 
- szczoteczka z grzebyczkiem (także mamy i włosy Miłosza wreszcie ją ujarzmione)

Tym razem szybki, raz ciach.
ZASADY (muszą być)
Dokończ zdanie:
Lubię kiedy moje dziecko...
Pełne zdanie wpisz w komentarzu pod tym postem. 
Podpisz komentarz swoim emailem, bym mogła odezwać sie do zwyciężczyni.
Konkurs trwa od teraz do przyszłej niedzieli. Wyniki w poniedziałek 25.05.2015r. 
Sponsorem konkursu jest firma Canapol Babies.


66 komentarzy :

  1. Lubię kiedy moje dziecko- JEST.. po prostu jest... uwielbiam te kiedy te maleńkie rączki wyciągane są w moją stronę, kiedy te ufne oczka patrzą na mnie z zachwytem, i kiedy te śliczne usteczka układają się wyrażając szczęście i miłość w jednym...

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kiedy moje dziecko....ŚPI, wiem to perfidne ale kiedy córka śpi ja odżywam,w końcu mam czas dla siebie, na swoje sprawy i mogę nieco odetchnąć. Takie zycie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kiedy moje dziecko
    na słowa 'kocham Cię Oleczko'
    daje mi buziaka słodko
    i wtula się w ramie mocno.
    Lubię jak jej włoski łaskoczą,
    gdy śpimy razem nocą.
    Lubię, gdy ufnie wyciąga rączki,
    gdy stawia pierwsze kroczki.
    Lubię szelmowski dołek w policzku,
    kiedy wspina po zakazanym stoliczku.
    Lubię, gdy głośno do ucha Ola,
    "oć, ma, oć ma" do mnie woła.
    Lubię jak kaszkę jedząc sama,
    buzia jej jest umorusana.
    Lubię, gdy szczęśliwa jest
    i całą brukselkę chce zjeść.
    Ale także bardzo lubię,
    gdy "dobranoc" mówię,
    a me dziecię spać idzie
    o 20:00 najpóźniej godzinie.
    Wtedy wreszcie na 4 literach siadam,
    zakazaną czekoladę zajadam.
    Na bloga tu zaglądam,
    a potem małżonka do łóżka zaciągam.

    Pati Gł

    OdpowiedzUsuń
  4. patrusia1991 lubie kiedy moje dziecko jest zdrowe i radosne i daje piekne usmiechy na codzien

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kiedy moje dziecko zasypia wtulone w moje ramiona, zmęczone po całym dniu zabawy odnajduje spokój i bezpieczeństwo słysząc bicie mojego serca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kiedy moje dziecko rozpoczyna koleje etapy rozwoju. I jak próbuje być samodzielne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kiedy moje dziecko uśmiecha się do mnie przez sen, wyciąga rączki, by dotknąć mojej twarzy, wesoło przebiera nóżkami i chlapie wodą podczas kąpieli, robi śmieszne minki podczas jedzenia, szeroko otwiera oczka, kiedy zobaczy coś ciekawego i radośnie gaworzy:) ale najbardziej lubię, kiedy po prostu jest blisko, wtedy jestem najszczęśliwszą osobą na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kiedy moje dziecko cieszy się gdy się na nie patrze , gdy w jej oczach widać te iskierki radości . Każda chwila przy mojej córce jest wspaniała . Uwielbiam to że poprostu jest i wypełnia moje serce miłością i radością każdego dnia bardziej i bardziej . Moje dziecko jest jedyne w swoim rodzaju , potrafi wywołać na mojej twarzy uśmiech a w sercu ciepło matczynej miłości . Jest najważniejszym członkiem mojej rodziny . Kocham ją najbardziej na świecie

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię, kiedy moje dziecko uśmiecha się. Uśmiech mojej córeczki ogrzewa mi serce, osusza łzy, koi bol, nic na świecie nie jest tak szczere, niewymuszone i spontaniczne, tyle tej miłości w uśmiechu, że nie da się do niczego porównać, nie sposób go nie odwzajemnić, warto żyć dla takich chwil. :)

    moelmajy@interia.pl
    Monika Kisiel

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kiedy moje dziecko daje mi kopniaczki pod żebrami, kiedy naciska mi na pęcherz, ma czkawkę i kiedy widzę Jego nóżki przez skórę mojego brzuszka:) Już niedługo będziemy razem-mama, tata i Wojtuś;)

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kiedy razem z moją córeczką widzimy się na USG. Zawsze mnie czymś zaskakuje, uwielbiam jej grymas twarzy. Ostatnio dłubała w nosku, a wcześniej drapała po główce. To takie zabawne. ;) Już nie mogę się doczekać kiedy się zobaczymy . Zostało nam jeszcze 5 tygodni .;) Pozdrawiamy .

    okoniewskakam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kiedy moje dziecko porusza się w moim brzuszku jak do niego mówię. Lubię jak odpowiada kopniakiem jak głaszczę się po brzuchu. Lubię kiedy moje dziecko po prostu jest ze mną. Przed nami jeszcze około tygodnia czasu :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię moje dziecko kiedy śpi... To taki cudowny czas!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kiedy moje dziecko...
    ... ćwiczy fikołki w brzuszku mamusi! Delikatne kopniaki, wgniatanie rączek i rozciąganie na wszystkie strony to idealna pobudka o 5 rano, bo przecież maluszek już chce wstawać i goni mamę do zjedzenia śniadania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię, kiedy moje dziecko (1,5 - roczny synek) marszczy czółko i patrzy na mnie "z pod byka", dając mi tym do zrozumienia, że znów mnie poniosło i stałam się bardziej dziecinna od niego - to tak, jakby powiedział do mnie "Oj mamo, no! Zachowuj się!" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kiedy Michaś uśmiecha się do mnie swoim najszczerszym i czystym jak łza uśmiechem. Lubię, kiedy Ania daje mi znać fikołkami w brzuchu, że też smakuje jej to połączenie makreli dżemem. Lubię, kiedy jesteśmy razem: oni, ja, mąż i nasz kot. To moja pełnia szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię kiedy moje dziecko, prawie dwumiesięczna Oliwa, budzi mnie bym je przytuliła, kiedy uśmiecha się jak jej opowiadam wierszyk, kiedy odkrywa ze mną świat od podstaw, kiedy jest najedzona i leży jak żaba na łóżku ze zmęczenia- bo przecież cucanie butli wykańcza.
    klaudia ziółkowska
    ziolkowska.klaudia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kiedy moje dziecko przywołuje minką, słowem, gestem,
    Teraz wiem, że dla niej żyję i dla niejp tu jestem,
    Jeden uśmiech daje siłę o jakiej nie śniłam,
    Dzięki córci życie swoje tak bardzo zmieniłam.
    Cudem jest móc, życie podarować,
    Ogromnym spełnieniem móc, dziecko wychować,
    I nie ma już dla mnie większej radości.
    Nie można przedawkować miłości.
    Wtulona w córeczkę przywołuję wspomnienia,
    Chwile z nią są źródłem mego ukojenia.

    Angelika
    angelikaauk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię kiedy moje Dziecko, kopiąc mnie co rano prosi cicho: Wstawaj Mamo,
    Jest już ranek, czas na pierwsze nasze śniadanie,
    Możemy potem na spacer iść,
    Książkę mi poczytasz i bajkę opowiesz,
    Potem będziemy obiad Tatusiowi gotować,
    Żeby nam potem zachciał prasować.
    Lubię moje Dziecko,
    Kiedy grzecznie śpi, je i pije,
    A najbardziej wtedy kiedy czuję jak serduszko mocno mu bije.
    Na razie czuję kopniaczki i łaskotki,
    A we wrześniu nastąpi spotkanie Mojej Ukochanej Istotki:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię kiedy moje dziecko porusza sie we mnie, czuje te kopniaki które dostaje po zebrach az nie mogę sie doczekać kiedy juz sie urodzi i przytule mocno do siebie to chyba magia największa macierzyństwa:)


    DOROTA jagoda87@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię kiedy moj synek będąc u mnie na rękach na widok taty śmieje się w głos i wtula z radością we mnie...tak jakby całym swoim ciałkiem mówił - kocham Was. Patrzy wtedy zza moich ramion na Niego a w Jego oczach jest- jak to ujął mój przyszły mąż- "czysta miłość". Nasze najpiekniejsze chwile.

    Anna Kotynia
    anna_kotynia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię kiedy moje dziecko, czuje tuż pod sercem.
    I chodź niedługo na świat przyjdzie, będę kochać go nad życie.

    Magdalena
    m.kowalska1989@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię kiedy moje dziecko się do mnie uśmiecha, zwłaszcza z rana jak wstaniemy. Wtedy wiem, że to jest to, co jest najpiękniejsze w moim życiu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię kiedy moje dziecko ŚPI W DZIEŃ ( niestety nie było mi dane cieszyć się tym faktem, bo córka spała w dzień do ukończenia 1 msc życia ) kasia-jaskiewicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię, kiedy moje dziecko jest z nami - śpiące, czuwające, uśmiechnięte, wzywające nas płaczem, bawiące się swoimi rączkami i wkładające palce od stóp do buzi:) towarzyszące nam w małych podróżach i wielkich podbojach. Lubię, gdy okrywa nieznane miejsca i zdobywa nowe umiejętności, których przybywa w mgnieniu oka:) Lubię, gdy możemy pokazać mu świat i nauczyć życia, lubię cieszyć się z nim otaczającym światem, drobnostkami, których jako dorośli często w pośpiechu nie dostrzegamy. Pojawiło się na świecie, zwerolucjonizowało nasze życie, sprawiło, że jest ono pełniejsze, może chwilami trudniejsze i wymagające, ale również pełne dumy, radości, miłości. Możemy odnajdywać się w nowych rolach jako rodzice i nieco zmienionych rolach jako małżonkowie. Tego wszystkiego nie da się wcześniej przewidzieć ani do końca zaplanować - synuś jest naszym pierwszym dzieckiem i każdego dnia cieszę się, że jest z nami:) Wiem, że jako rodzic będę popełniać różne błędy, liczę na to, że okażę się wystarczająco dobrą mamą i że wychowamy na z jednej strony na dobrego, ale też na przystosowanego do realiów codziennego życia człowieka:)

    Monika C. tosinkamilutka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubie gdy moje dziecko...
    ...mnie kopnie. Broi, figluje... Gdyby to zrobił dorosły człowiek bylibyśmy źli, zdenerwowani, wzrosło by nam ciśnienie... ale nie w tym przypadku. To jest moja hmm.. nasza pierwsza ciąża, i cieszymy się póki co tym co mamy, każdego dnia nowymi postępami małymi a zarazem WIELKIMI :)

    Maja Ł

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubie kiedy moje dziecko budzi sie rano. A jak już długo śpi to bardzo tęsknie wtedy staje nad jego łóżeczkiem i patrze tak na moj skarb i uświadamiam sobie jak wielka jest miłość matki do dziecka. Lubie każdy spędzony dzien z synkiem,każdy jego uśmiech:) kocham go:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię kiedy moje dziecko .. rośnie, na razie jest malutkie i potrafi ciągle spać, jeść, kupkę robić .. i płakać, ale z każdym dniem po przebudzeniu się przeciąga i zauważam jak rośnie i nabiera nowych doświadczeń i umiejętności, by za jakiś czas (oby szybko!) stać się samodzielną kochaną istotką, która będzie się plątać pod mamusi nogami.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię gdy moje dziecko się do mnie uśmiecha,
    Niby drobnostka a dla mnie uciecha.
    Jak starszy z czułością podchodzi do juniora
    Wiem,że na braciszka była to najlepsza pora.
    Najbardziej lubię- ba a wrecz uwielbiam,
    Kiedy słyszę kocham lub widzę czułe spojrzenie- to wiem że udźwignełam słodki matczyny ciężar



    kinga szortyka - kinguskka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię kiedy moje dziecko ..
    Je, śpi, chodzi, grymasi, płacze, jęczy, krzyczy, całuje, bawi się, rozrabia, uśmiecha się z rana <3
    uwielbiam kiedy robi NOWE rzeczy, dla nas to nic, a dla maluszka jest to coś wielkiego.
    Kocham moje dziecko, więc i lubię kiedy JEST WSZĘDZIE i ROBI WSZYSTKO : *
    może banalne, ale poważne i z serduszka : ) pozdrawiamy razem z Maciejkiem *.*
    ( mil_95@wp.pl )

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię kiedy moje dziecko obdarza mnie szczerym szerokim uśmiechem . Nie wymuszonym . Uwielbiam gdy okazuje mi miłość ze swego serduszka ponieważ nie jest świadoma co to fałszywe uczucia. Uwielbiam ją za to , że jest.

    patix3@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię gdy mój 3 miesięczny synek śmieje się tak bardzo że aż dostaje czkawki. Kiedy przytula się i zasypia w ramionach. Uwielbiam zauważać jego postępy i to że z dnia na dzień umie coraz więcej. Lubię budzić się i widzieć że jest przy mnie. Kocham gdy mąż wraca z pracy i widzę jak oboje się cieszą na swój widok. Mail justyna_dudzinska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubie kiedy moj synus budzi sie rano na mojej podusi i od razu sie usmiecha tak slodko kochajaco jakby tym samym dawalo znak Kocham Cie Mamusi kazdego dnia a gdy sie budze kazdego dnia w twoim łozeczku chce zebys zawasze była obok mnie gdy sie budze. :)

    kruszynkaxx@o2.pl Anna L.

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię kiedy moje dziecko z uśmiechem na swojej małej buźce zasypia wtulone w moich ramionach. Wtedy i ja się uśmiecham i czuję się w pełni spełniona, jako mama. Już za kilka dni moja córeczka Ninka kończy 4 miesiące i chętnie sprawię jej prezent od Canpol Babies.

    justynaswitaj@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubie kiedy moje dziecko trzymając mnie za palec i patrząc swoimi wielki oczami w moje oczy, pije mleko z mojej piersi :) Lubie też kiedy głośno chichocze!

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię, kiedy moje dziecko śmieje się i gaworzy po swojemu. Lubię gdy mówi MAMA, wtedy bardzo się cięszę. Kocham moją córeczke. Lubię patrzeć jak moje dziecko jest szczęśliwe, przytula się do taty- wspaniały widok :* mail: dwangela5@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię kiedy moje dziecko obdarza mnie swoim niewinnym uśmiechem, z którego mogę odczytać jak bardzo mnie kocha i który wynagradza mi wszystkie nieprzespane noce:)

    juli3t90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię kiedy moje dziecko, jeszcze nie bardzo zręcznymi rączkami, łapie mnie za nos i chce go pożreć:)
    mail: patrycja.piasecka90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię kiedy moje dziecko jest szczęśliwe bo i ja jestem wtedy szczęśliwa!
    ola-kuciel1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubie gdy mimo mojego złego humoru moja 2,5 miesięczna Emilka rozpromienia nawet najpochmurniejszy dzień swoim słodkim i szerokim uśmiechem. Kiedy gdy nie mam ochoty na nic zaczyna słodko gaworzyć i zwracać na siebie uwagę, abym to ja do niej się uśmiechnęła i ją przytuliła. Mail: tut_tut@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię kiedy moje dziecko staje się podobne trochę do mamy, trochę do taty. Jest naszym wspólnym prezentem, najlepszym jaki mogliśmy sobie podarować. i.dycha@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię kiedy moje dziecko budząc się uśmiecha się na mój widok, lubię kiedy moje dziecko jedząc cycusia patrzy mi prosto w oczy i swoimi malutkimi rączkami mnie otula, lubię gdy moje dziecko jest szczęśliwe, lubię to mało powiedziane ja to kocham miłością niedoopisania. agnieszka.stanik@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię kiedy moje dziecko codziennie rano otwierając oczka mówi ''kocham cię mama'', tym jednym krótkim zdaniem, a jednak tak ważnym sprawia, że otwierając oczy myślę ''dziś też mam dzień mamy'' mój mail brzezinska821@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubię kiedy moje dziecko
    Spogląda na mnie tą miną nieziemską.
    Lubię gdy płacze, gdy śpi , gdy się śmieje ,
    A najbardziej to chyba kocham nasze wspólne kąpiele.
    Uwielbiam zakupy , spacery , podróże
    I wszystkie inne czynności nawet nie za duże .
    Jego urocze minki oraz czasem stany złośliwe
    Mimo wszystko go kocham - to dla niego żyję !!
    Patrycja
    geric87@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubię kiedy moje maleństwo kopie mnie w brzuszku. To najwspanialsze uczucie w ciąży. Kiedy mój Skarbek zaczyna swoje figle, to po prostu jestem w siódmym niebie. Czuje wtedy jej obecność i wiem że jest częścią mnie. Kiedy jestem np. smutna jej najukochańsze kopniaki potrafią wywołać uśmiech na mojej twarzy. Jest moim największym prezentem od życia.
    Marta O martamaterna234@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubię kiedy moje dziecko zasypiając, dotyka mojej twarzy, oczu, włosów, wkłada paluszki do mojej buzi i spogląda zaciekawione swoimi dużymi oczkami na mnie,a mamusi... serce rośnie.

    monika.andrzejewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. lubię kiedy moje dziecko budzi się obok mnie i z na wpół otwartymi oczami szuka piersi. To jest takie słodkie! a kiedy ją znajdzie, kładzie na nią rękę i śpi dalej, pijąc swoje ukochane mleczko :) uwielbiam to! wzrusza mnie to do łez :)
    kamisia19943@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubię kiedy moje dziecko zaznacza swoją obecność, kopiąc mnie, gdy rozmawiam z jego ojcem lub siostrą. Żeby mój maluszek nie został sklasyfikowany jako niewychowany gbur, szybko wyjaśniam, że ma do tego pełne prawo :) Wciąż jeszcze znajduje się w brzuszku, choć wszyscy niecierpliwie oczekujemy jego przyjścia. A jego włączanie się do rozmowy jest da nas źródłem wielkiej radości.


    izabela_sz_1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Lubię kiedy moje dziecko uśmiecha się do mnie, wtedy wiem ze niczego jej nie brakuje i jest szczęśliwa :) Mój Kochany Aniołek :* <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Lubię kiedy moje dziecko... budząc się cichutko mówi pod noskiem ta-ta (ostatnimi czasy ulubione sylaby), później zaczyna mówić głośniej, aż w końcu kukając z łóżeczka w stronę rodziców marszczy swój cudowny nosek i zaczyna się śmiać... najcudowniejsza chwila każdego poranka - wesołe spojrzenie mojej 8-miesięcznej córci :-)

    kamcia_w@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Lubię kiedy moje dziecko daje znać o sobie kopniaczkami... Lubię czuć jego obecność pod moim sercem. I nie ma znaczenia to, że czasem jego ruchy są bolesne, że nie mogę przez nie spać czy ciężko mi oddychać. Jest ono moim małym szczęściem i dowodem na to, że nigdy nie wolno tracić nadziei na bycie rodzicem, na spełnienie największego w życiu marzenia... Nawet w chwili największego kryzysu...

    siarus85@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Lubię kiedy moje dziecko cieszy się na mój widok, gdy wracam z pracy, przytula się do mnie najmocniej jak potrafi by pokazać jak bardzo za mną tęskniło, całuje w policzek przy okazji wykrzykując, że mnie kocha, chodzi za mną krok w krok i naśladuje mnie z taką wielką, rozpierającą ją dumą :)

    moniaaa777@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Lubię,kiedy moje dziecko.. po dniu pełnym wrażeń wieczorem,przed spaniem siada między moimi nogami na moim łóżku,w ciepłej pościeli i patrzy,jak czytam jej bajeczkę! potem najczęściej wtula sie we mnie i zasypia! ja wręcz to kocham!!!

    magda.kutzner@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Lubię kiedy moje dziecko spogląda na mnie wzrokiem pełnym miłości i uwielbienia, obdarowuje mnie pięknym, promiennym uśmiechem, przytula się do mnie z całej siły mówiąc, że bardzo mnie kocha. Lubię kiedy tańczy, śpiewa, bawi się, śmieje w głos. Po prostu lubię, kiedy jest radosne, zadowolone, pełne życia i energii, tryskające dobrym humorem, ponieważ wtedy utwierdzam się w przekonaniu, że zapewniłam mu szczęśliwe, beztroskie i pełne miłości dzieciństwo oraz sprawdziłam się w roli matki na piątkę z plusem:)

    juta18@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Lubię kiedy moje dziecko... cierpliwie objaśnia Świat laleczkom.
    Bo wtedy widzę, jak w lustrze, jaką jestem mateczką. paulina.wisniewska(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Lubię kiedy moje dziecko ...
    poprostu jest ze mną cały czas,
    gdy patrzy mi prosto w oczy podczas karmienia
    uśmiecha się gdy tylko mnie ujrzy
    piszczy z radości gdy ją łaskoczę lub wymyślam nowe zabawy
    wtula się we mnie jak biorę ją na ręce
    dotyka mnie po twarzy swoimi aksamitnymi rączkami
    chlapie wodą podczas kąpieli aż całe nogi mam mokre
    wymachuje z zachwytu raczkami i nóżkami gdy zmieniam głosy podczas czytania bajek
    gdy śpi - mogłabym patrzeć na nią godzinami jest taka niewinna, maluśka
    gdy leży w nocy obok mnie jest taka cieplutka i pachnąca
    wystarczy jej jedno spojrzenie, jeden uśmiech a ja śmieję się od ucha do ucha
    jestem szczęśliwa, że JĄ MAM :-)

    eokrasa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Lubie kiedy syn robi mi niespodzianki no pomaga mi sprzatac myjac sciany.... A na dzien dobry mowi: witaj moja ksiezniczko :-) moglabym sie rozpisac bo dla mnie wszystko jest wyjatkowe ale te dwie sytuacje pierwsze przyszly mi na mysl :-)

    katarzynahirny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń