#beksa__lala czyli jak instamatki uzależniają

Udostępnij ten post

Ostatnio "wkręciłam" się w instagram a już w szczególności w #instamatki. Kurczę jest tyle cudownych dziewczyn-matek pełnych miłości, ciepła, pasji i szaleństwa, że trudno się czasem oderwać. Szanuje swój czas. Wchodzę i pyk, w chwilę sprawdzam co u której słuchać. Który dzieciaczek jest zdrowy, któremu wychodzi ząbek a który idzie dziś pierwszy raz do przedszkola. Widzę która mama zarwała nockę z ząbkowaniem czy kolką i otuchę trzeba wysłać. Chwila moment. Góra dwa zdania i wymowne zdjęcia. Zdjęcia - które kocham!  Zdecydowanie to wkręca, uzależnia i można się zatracić, więc pomału dziewczyny! 
Ale to nie koniec.
Odnalazłam kilka akcji na instagramie, które każda instamama powinna znać. 

#instamatki
Wiadomo, każda instamama powinna pokazać siebie i też poznać inne cmamy hasztag #instamatki Ci w tym pomoże.

#jestembojestes stworzone przez @lullalovemrb
Ach! Dużo, dużo, mnóstwo wręcz miłości. Macierzyństwo jest czymś pięknym. Masz piękne zdjęcie ze swoim dzieckiem, które kipi miłością? Otaguj jestembojestes

#nietakiedzieckodobre stworzone przez @ada_nie_wypada
Trudno było mi wrzucić zdjęcie mojego "niedobrego" synka, bo on jest (wybaczcie) cholernie kochanym dzieckiem. Krzyczy? Jasne! wścieka się? No oczywiście! Ale to tak szybko mija, że dorwanie IPada by cykanąć zdjęcie jest wręcz wyzwaniem ale... Postaram się! 

#mojecialopodarowalo stworzone przez @mataja.pl
Chodzi o obliczenie ile Wasze ciało podarowało mleka, podczas karmienia piersią Waszych maleństw. U mnie wynik średnio powalający, ale walczenie 4,5 miesiąca starałam się. Walka o każdą. kroplę?.. Ach... Innym razem będzie piękniej. Zachęcam do obliczenia, liczby u dziewczyn powalają! A z resztą co ja Wam będę opisywała, zachęcam do luknięcia do nich na stronę! 

#takebackpostpartum stworzone przez @takebackpostpartum
Nie cierpiałam jakoś konkretnie z powodu pojawienia się rozstępów, jednak co jakiś czas jest mi smutno, że jednak one są. Pamiętam jak w 38tygodniu ciąży zobaczyłam rozstępy u siebie na biodrach. Dżizas jak ja wtedy płakałam... I choć moje ciało nie jest już idealne, ja staram się być lepszym człowiekiem. Chcę wyzbyć się próżności - wkońcu jestem matką! Zachęcam do obejrzenia ciał mam. I nie przerażajcie się dziewczyny. Każe ciało jest inne. Każda z nas ma inne predyspozycje do rozstępów. Nie mniej jednak - jesteście piękne. Dałyście życie. 

#mothersredlipsrulez stworzone przez @martusze
Czerwone usta jako symbol pięknej, zadbanej matki, która gdzieś wsród pieluch, butelek i chusteczek pamięta o sobie. 


A jakie akcje Wy #instamatki mi polecacie?
P.S. Zapraszam do siebie:
https://instagram.com/beksa__lala



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz