Lubię gdy moje dziecko... Wyniki.

Udostępnij ten post


Mamy wyniki :)



Padam na pyszczek, chyba bierze mnie choróbsko ale przecież miały być wyniki. 
A więc brawo dziewczyny. Po pierwsze dziękuje, że tak wiele Mam wzięło udział w konkursie. Po drugie. Większość z Was złapała mnie za serducho swoją wypowiedzią ale przyklaskuje sentencji: "nie kocha się za coś a pomimo wszystko". 
Piękne momenty są ważne, sama czekałam na pierwsze "mama", pierwsze kroki, pierwszy uśmiech, pierwsze ukojenie płaczu w moich ramionach ale najbardziej na świecie kocham swoje dziecko za to, ze jest a ja dzięki niemu staję się lepszym człowiekiem. 
Koniec wywodu.
Proszę jednak pamiętać, że zwycięzcę wybrałam totalnie subiektywnie (chyba zawsze to pisze).

Oficjalnie - wygrywa wypowiedź:
  1. Lubię kiedy moje dziecko- JEST.. po prostu jest... uwielbiam te kiedy te maleńkie rączki wyciągane są w moją stronę, kiedy te ufne oczka patrzą na mnie z zachwytem, i kiedy te śliczne usteczka układają się wyrażając szczęście i miłość w jednym... 

I pragnę dodać. 
Siedząc w fotelu, akceptując pierwsze zgłoszenie konkursowe, powiedziałam do Daddiego: "Mogłabym zakończyć konkurs juz teraz, bo dziewczyna napisała to co chciałam przeczytać". Serio. Więc wygrywasz, bo ja też lubię, po prostu, że jest.
Gratuluję. 
Jeśli do końca tygodnia nie otrzymam emaila z danymi do wysyłki, w następny poniedziałek wybiorę inną osobę. 

Zapraszam wszystkie Mamy do blogosfery Canpolbabies. Nie tylko będziecie miały możliwość zgłosić swój blog ale także, będziecie wiedziały, na którym blogu jest konkurs z nagrodami od firmy CanpolBabies. 
Polecam też dział Mamy Radzą :)
hhtp://canpolbabies.com/pl/blogosfera
ZAPRASZAM!


2 komentarze :

  1. Dziękuję, bardzo się cieszę że spodobała się moja odpowiedź- była spontaniczna i prawdziwa. To pierwsze co przyszło mi na myśl :D (przepraszam za tak późny kontakt)

    OdpowiedzUsuń