BLOND SOWY - ROZDAWAJKA

Udostępnij ten post

Hello hello.
Daddy ma dziś urodziny. Więc w eter krzyczę: STO LAT W ZDROWIU, SZCZĘŚCIU, MIŁOŚCI, OPŁYWAJĄC W LUKSUSACH ETC. BABE ALL THE BEST FOR YOU!

No i może jakaś rozdawajka ode mnie?
Mam piękne sówki i pomponiki i szmatki sensoryczne.
Sówki i szmatki są uszyte z miky i bawełny.
Do wygrania dwa komplety jeden typowo dla dziewczynek, drugi dla chłopca.
A co trzeba zrobić.
Hmm....
Może żeby nie było pretensji i żali zrobimy losowanie, Miłosz wybierze karteczke a raczej dwie karteczki-losy (jeśli się was zgłosi więcej niż dwie hihihi).



Zasady: (kurcze jakoś dziś pełna euforii jestem i trudno mi się skupić)
1. Obserwuj @blond_mama na instagramie
2. Udostępnij (regram) obrazek konkursowy, który mam na instagramie a pod nim #blondsowy
3. Zaproś do zabawy 3 (słownie trzy) osoby.
4. W komentarzu pod obrazkiem konkursowym na moim instagramie wpisz czy chcesz zestaw dla dziewczynki czy chłopca. 
5. Rozdawajka trwa od dziś od teraz do niedzieli 22.marca 2015r.

Żeby nie było nie fair:
Jeśli w rozdawajce chce wziąć mama bliźniaków lub trojaczków (i innych raczków też). Zapraszam! Jeśli mój Smajlek wybierze los z nazwą instagrama mamy z bliźniakami wyślę dodatkow komplet dla drugiego czy też trzeciego dzieciaczka. Ale! Wyjątek tylko dla takich dzieciaczków z wielopaka ;) 

Więcej konkursów dla dzieci i kobiet w ciąży znajdziesz na stronie Konkursowe Mamy - Kliknij tutaj


2 komentarze :

  1. Wszystkiego dobrego dla taty😄 My oczywiście gramy👍

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja spróbuję swojego szczęścia. Zawsze marzyła mi się taka sówka :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń