Beksalala i CanpolBabies #3 WYNIKI

Udostępnij ten post

Ooo mamoooo wybaczcie ale z tym gipsiorkiem nie mam obrotności i wszystko robię 3 razy wolniej. Wyniki bez zbędnego gadania:
                                  
                      Wygrywa odpowiedź:

"Jestem w 28 tygodniu ciąży i jeszcze nie wiemy czy będzie chłopiec czy dziewczynka. Nie ma to dla nas znaczenia, ważne żeby było zdrowe. Z racji tego, że jakiś czas się staraliśmy o dziecko o imionach rozmawialiśmy jeszcze długo przed zajściem w ciąże. I teraz, kiedy jest coraz bliżej tego najcudowniejszego dnia w naszym życiu jesteśmy przygotowani. Nie ukrywam, że nasz ostateczny wybór znacznie różni się od pierwszego. Obydwoje z mężem wierzymy w znaczenia imion, dla tego każde sprawdziliśmy. 
Narodziny dziecka dla wszystkich rodziców są cudem, świadomość, że nosi się dziecko, które oddycha, je i rośnie razem z Tobą jest niewyobrażalne. 
Zoja oznacza życie, czyli to, na co czekamy z mężem długo, piękno, jakie powstaje z miłości dwojga ludzi. 
Dla chłopca wybraliśmy imię Mateusz oznaczające dar od Boga. Tu nie tylko znaczenie miało wpływ tak ma też na imię mój młodszy brat, który bardzo ważny w naszym życiu. Jest też usposobieniem wszystkich cech, które chciałabym zobaczyć w swoim dziecku. Jest dobry, pomaga innym, kulturalny, inteligentny i ciekawy świata. 
Oba imiona są dla nas piękne a do tego mają wyjątkowe i niezwykle ważne znaczenie."

Wzruszyła mnie ta odpowiedź tą miłością jaka bije od niej. Czuję się szczęśliwa na myśl, że gdzieś jesteście i czekacie na swoje maleństwo. Już niedługo! 
Proszę o wiadomość (z e-maila, który podałaś) z danymi do wysyłki.


P.S. Dziewczyny! Zapraszam standardowo do blogosfery CanpolBabies. Zgłoście swojego bloga do testowania produktu lub zrobienia konkursu. Jeśli nie prowadzicie bloga będziecie wiedziały, na którym blogu prowadzony jest konkurs.
hhtp://canpolbabies.com/pl/blogosfera
ZAPRASZAM!



1 komentarz :

  1. Olaf też znaczy "Dziecko zesłane przez Boga",nie robi to na mnie wrażenia bo jestem ateistką ale tak mi się przypomniało ;)
    @loveto.be.mum

    OdpowiedzUsuń