BeksaLala i Canpol Babies konkurs!

Udostępnij ten post

Jest mi miło poinformować, że zostałam wytypowana przez Blogosfere Canpol Babies do zorganizowania konkursu. Jupi!

Do wygrania:
- laktator "Basic"
- wkładki laktacyjne
- podkłady poporodowe

Zestaw idealny na przyszłych mam jak i świeżo upieczonych mam.




Zasady konkursu:
1. Prześlij na blondmama@wp.pl (może to być kolaż lub pojedyńcze zdjęcie)
                     swoje ulubione zdjęcie z brzuszkiem lub ze swoim maleństwem z dopiskiem: "Zgadzam się na opublikowanie zdjęcia na stronie www.blond-mama.blogspot.com i oświadczam, że zdjęcie to jest tylko i wyłącznie moją własnością".
2. Udostępnij swoim znajomym np. na facebooku link do tego konkursu.
3. Zdjęcia można wysyłac do 23.04.2015. Wszystkie zdjęcia będą na bieżąco dodawane na blogu.
4. 26.04.2015r. zostaną ogłoszone wyniki konkursu.
5. Po otrzymaniu adresu od zwycięzcy na email, przekażę go firmie CanpolBabies, która wyślę zwycięzcy nagrode. 

P.S. Załączam Wam kochani mój kolaż zdjęciowy z brzuszkiem :)


5 komentarzy :

  1. Fajny konkursik..oczywiście biorę udział bo akurat latatora jeszcze mi brakuje a firmę Canpol znam i bardzo cenię :-) zaraz stworzę jakiś brzuszkowy kolaż i go wyślę i oczywiśce trzymam kciuki za siebie :-) a post udostępniony - https://www.facebook.com/czubajaniarczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja równiez biorę udział , ja natomiast mam etap przestawiania małej z piersi na buteleczkę i również przydałby mi się Pan pomocnik, który to mleczko ściągnie dla małego głodomorka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny konkursik czekam na wyniki z niecierpliwością :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń