Napisz list do chorego dziecka...

Udostępnij ten post

Kiedy byłam w ciąży marzyłam o jednym: by moje dziecko było zdrowe. Niby banał. Jasne, że chciałam by był wypisz wymaluj jak ja i żeby był twórczy, utalentowany, przystojny, grzeczny i mądry. Ale o zdrowie jego się modliłam. Mogłabym oddać każdą minutę swojego życia za jego zdrowie. Póki co Miłosz rozwija się prawidłowo. Każdy jego uśmiech i każda nasza wspólna chwila jest powodem by dziękować światu za to. Serio. Bez ściem. Zdrowie dziecka jest najważniejsze. 
Dzięki instagramowi trafiłam na pewną stronę. Jej celem jest wysłanie kartki dla dziecka. Chorego dziecka. U niego możesz wywołać uśmiech na twarzy. Wysyłając kartkę do rodziców dziecka możesz dać wsparcie, ciepło. Nic nie jest proste. Nie uleczymy dzieci ale możemy prostym gestem dać coś pięknego. 
A nie ma nic piękniejszego niż uśmiech na twarzy dziecka.
Możemy dać siłę do walki. Pogodę ducha. Uśmiech. Chwilę zapomnienia.
Czym jest wysłanie kartki czy listu? Jest niezwykle prostym gestem. Pijąc poranną kawę czy wieczorną herbatę, możemy wziąć kartkę i napisać coś od siebie. Kosztuje nas tyle co nic. Ot zwykły znaczek. 
Zróbmy to. 
Są rzeczy, których nie kupimy. 
Z pozdrowieniami dla heroicznych dzieci i ich rodziców.


http://marzycielskapoczta.pl
https://www.facebook.com/MarzycielskaPoczta

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz