Dziewięć miesięcy oczekiwania na maleństwo, które zmienilo całe moje życie...

Udostępnij ten post

Szalone 9 miesięcy pełnych radości, szczęścia, obaw i nadziei. 9 miesięcy oczekiwania i nagle oto pojawia się ON! Mój syn. Jakże idealny. Wszystkie obawy -czy sobie poradzę z takim maleństwem?- prysły jak bańka mydlana. Trzymam go w ramionach i wiem, że stawie czoła całemu światu, wyjdę naprzeciw wszystkim problemom i pokonam je z przeogromną łatwością, bo od teraz mam w sobie ogromną siłe.
Jestem spełnioną kobietą, która kocha całą sobą i jest kochana. Codziennie staram się dawać to co najlepsze światu a teraz sama dostałam coś co nie może być piękniejsze. Ten blog będzie o mnie, o Nim i o naszym świecie. Mam nadzieję, że Wy także odnajdziecie tutaj cząstke siebie.
Oto my - Miłosz i babymommy:



Witajcie!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz