Sen mojego dziecka...

Udostępnij ten post


Uwielbiam sen mojego dziecka.
Uwielbiam wszystko to co powtarza się codzień.
Uwielbiam mojego synka w piżamce.
Uwielbiam patrzeć jak zasypia i gdy już śpi.
Uwielbiam gdy coś mu się śni i marszczy swój mały nosek.
Uwielbiam gdy leży z wypiętą pupką.
Uwielbiam gdy pada zmęczony w butach choć przed chwilą biegał jak szalony.
Uwielbiam gdy tuli swoją poduszkę i gdy zabiera mi ją przez sen.
Uwielbiam każdy jego wdech i wydech, który jest liczony w uderzeniach mojego serca.
Uwielbiam gdy budzi się i przytula moją twarz swoimi małymi rączkami. 
Uwielbiam jego uśmiech, gdy zobaczy, że nie śpię.
Uwielbiam jego "cześć" wypowiedziane szeptem, tak bardzo ciuchutko.
Uwielbiam gdy ma ten uśmiech, który mówi mi, że chce położyć głowę na mojej poduszce tuż obok mojej głowy i chce wcisnąć się pod moją kołdrę.
Uwielbiam jego zadowoloną buźkę gdy widzi, że robię dla niego miejsce.
Uwielbiam jego małe stópki, zarzucone na mnie.
Uwielbiam jego ciepło i zapach jego włosów.
Uwielbiam gdy jest.
Macierzyństwo jest prawdziwą magią.

"Jeśli przed twoimi narodzinami, mogłabym pójść do nieba, zobaczyć wszystkie piękne dusze, nadal wybrałabym Ciebie..."


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz